roger-in-bhutan.reismee.nl

Delhi

Afgelopen donderdag vertrokken van Paro naar Delhi.

Jelena had een auto geregeld, dus geen gedoe met een betrouwbare taxi. Eerst naar het hotel en dan direct wat van Delhi zien, want ik ben hier maar 2 dagen. De Lotus Temple en Humayun's Tomb staan als eerste op de lijst. Erg indrukwekkend en heel anders dan ik de afgelopen dagen in Bhutan heb gezien.

De volgende dag wilden we naar Jama Masjid (de grootste Moskee van India), maar we hadden helaas een verkeerd tijdstip gekozen en mochten niet naar binnen. Dan, op een riksja, door naar het Red Fort.

Dat het verkeer chaotisch is merk je nog meer als je op een riksja zit, en je voor vrachtwagens en bussen voor langs schiet.

De laatste dag hebben we (wederom op een riksja) Old Delhi verkend. Een explosie van geur, geluid en zo veel te zien dat je niet weet waar je moet kijken.

Nog een indiaase maaltijd en dan douchen en naar het vliegveld. De vlucht vertrok vannacht om 2u Indiaase tijd en vanochtend om half 8 was ik weer thuis in Amsterdam. Deze vakantie zit er weer op en morgen weer aan het werk.

Dank voor al jullie reacties, sms-jes en emails.

Groet

Roger

Hennie

Hola Roger, wat een prachtige reis heb je weer gemaakt! Nu alles nog heerlijk herbeleven en weer in het gewone leven komen. Succes, cariños, Hen

Ton

Super zeg!!! Erg leuk om je zo te volgen, wil de rest van de verhalen graag 'live' horen :-)

Werkze morgen... zal ff wennen zijn!

Albert

Hi Roger, het was een erg mooie reis. Leuk om wat van dit land mee te krijgen. Veel succes met het acclamatiseren! Groeten, Albert

Karine

Roger - wat een fantastisch verhaal weer. En ik hoe voor volgend jaar niet meer te zoeken, gewoon dezelfde route volgen!
Karine